Cum Comand

Cum comand sticle, borcane ori alte ambaleje?

1. Plasati comanda online de sticle, borcane ori alte ambalaje:

Alegeti-va produsul dorit si apasati butonul ADAUGA IN COS. Produsele adaugate in cos se pot modifica/sterge/schimba cantitatea. Daca intampinati probleme in a plasa comanda, contactati-ne folosind fereastra de ASISTENTA ONLINE (jos in dreapta ecranului) ori pe facebook sau telefonic la 0770331525.

In scurt timp dupa ce ati plasat comanda, veti fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru confirmarea comenzii.

Daca produsele comandate de Dvs. nu necesita personalizare, nu luati in considerare pasii 2 si 3.

2. Confirmati macheta grafica “bun de tipar”
In cazul in care ati optat pentru personalizare, veti primi ulterior pe e-mail macheta grafica (eticheta personalizata cu poza D-voastra in format digital), urmand sa o verificati si sa ne confirmati ca totul este in regula.

3. Executarea comenzii – in doar cateva zile
Dupa ce confirmati macheta grafica, comanda va fi executata si expediata in maxim 5 zile lucratoare.

4. Livrare si plata la primire (ramburs)
Produsele se expediaza catre D-voastra prin curierat rapid (ajung la domiciliu in 24-48 de ore), iar plata se efectueaza la primire – ramburs – la agentul curier. Puteti opta pentru ridicarea produselor de la magazinul nostru din Timisoara sau depozitul nostru din Cluj-Napoca. In acest caz nu exista taxa de curierat, iar plata produselor se face numerar sau card.

Termeni si conditii

COMANDA
Cantitatea minima pentru a comanda etichete este de o bucata „Etichete Personalizate”, respectiv o bucata pentru „Etichetele Standard”. In cazul acestora, comanda se plaseaza online, completand optiunile de personalizare si formularul simplu de comanda.

Preturile afisate contin TVA.

Prin plasarea si confirmarea comenzii, clientul se obliga sa ridice comanda si sa achite contravaloarea ei.

DECLINAREA RESPONSABILITATII
In cazul in care etichetele sunt tiparite conform machetei grafice confirmate si exista anumite greseli, responsabilitatea pentru aceste eventuale greseli neobservate cade in sarcina celui ce isi da acordul asupra machetei grafice, iar din acel moment firma noastra nu poate fi facuta raspunzatoare de eventualele greseli ignorate de persoana care si-a dat acordul. De aceea va sugeram sa completati cu atentie datele dumneavoastra in formularul de comanda, ulterior sa verificati daca aceste date sunt introduse corect in textul din formatul digital si sa verificati si restul textului pentru a fi siguri ca rezultatul final va fi cel pe care il doriti.
Firma noastra nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor afisate. Acestea fiind produse de serie, pot disparea de pe stocul importatorului sau al furnizorului si din acest motiv Societatea noastra isi asuma dreptul de a NU onora o anumita comanda, in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta sau nu mai este disponibil, cu obligatia clara de a informa imediat Cumparatorul.

TERMENE DE EXECUTIE SI LIVRAR

Produsele care nu necesita personalizare se livreaza in 2-5 zile lucratoare. Produsele se expediaza catre D-voastra prin curierat rapid (ajung la domiciliu in 24-48 de ore) si se platesc la primire – ramburs – catre agentul curier. Nu trimitem colete prin Posta Romana! Firma noastra are contract de colaborare si preturi avantajoase cu DPD, asadar va recomandam livrarea coletelor cu acest prestator de servicii de curierat. Clientul poate solicita insa livrarea cu orice alta firma din domeniu dar pe raspunderea acestuia pentru produsele expediate.

Costul transportului va fi achitat de catre client la primirea coletului.

Va rugam sa verificati imediat ce ati primit coletul produsele primite (numarati toate elementele componente ale invitatiilor, daca este cazul) si sa ne informati asupra intentiei dvs de returnare sau asupra problemelor constatate in maxim 2 zile lucratoare.

POLITICA DE RETURNARE

Clientii acestui magazin online pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 15 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului! Firma noastra va inapoia contravaloarea produselor comandate, conform legii, in termen de 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului/comenzii, cu conditia ca produsele sa ne fie returnate nedeteriorate de catre client! Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Produse care nu se pot returna:

Pentru produsele personalizate, ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 republicata in 2008 prevede urmatoarele:
„Art. 10 – Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: (..)
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, (..);”
In acesta situatie, conform legii, intelegem: produsele care s-au tiparit cu textul clientului sau au suferit orice modificare asupra formei initiale, de orice natura, conforma cu cerintele clientului, nu se pot returna fara invocarea unui motiv intemeiat.
In cazul in care exista greseli in textul imprimat pe eticheta, comanda se va reface:
1. in maxim 5 zile lucratoare, pe cheltuiala noastra in cazul in care greselile nu figureaza in macheta pe care clientul a aprobat-o.
2. pe cheltuiala clientului, in cazul in care greselile exista in macheta pe care clientul si-a dat acordul pentru tiparire iar greselile existente nu au fost semnalate.

Poti solicita returul in urmatoarele situatii:

Produsul nu este conform cu specificatiile afisate pe site:
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre societatea noastra comerciala.

Produsul este nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau coletul este deteroirat/prezinta urme de desfacere:
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia la domiciliu prin curier – clientul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in termen de 24h, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam clientului sa refuze receptia lor.

Produse care au fost livrate gresit:
Daca ati primit in colet alt produs decat cel comandat si cel inscris in factura, va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna coletul si a fi inlocuit cu cel corect. Costurile de retur si de transport pentru coletul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi.

Renuntarea la cumparare:
Daca doriti sa renuntati la cumparare in termenul de 15 zile calendaristice, toate costurile de retur a produsului/produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra. Nu se poate renunta la cumparare in cazul produselor personalizate, conform legii.

Procedura si pasii de returnare:

1. Trimiti cerere de retur:

Cererea se va trimite printr-un e-mail la adresa comenzi@sticle.ro care va contine in subiect „RETURNARE -numar comanda- -data comanda-„. In continutul e-mailului se vor trece punctual:

-numar comanda si data inregistrare comanda
-datele complete ale cumparatorului: nume, prenume, adresa, adresa e-mail folosit la comanda plasata
-numarul facturii/bonului fiscal si data emiterii
-cauzele si motivele ce au dus la returnarea produselor

2. Returul coletului:
Te rugam sa asiguri coletul si sa asezi produsele in ambalajul original in care au fost livrare. Astfel vei elimina riscul de deteriorare la transport.

3. Constatare retur si acceptare stare produse:
Dupa ce vom primi coletul, personalul nostru calificat va verifica si va constata daca produsele returnate sunt conforme cu obligatiile noastre de retur.

4. Solutionare:
In baza constatului din partea noastra cat si a solicitarilor trimise de dumneavoastra, se va face solutionarea returului prin inlocuirea produsului cu altul identic, in stare noua, inlocuirea produsului cu altul, solicitat de catre client sau rambursarea contravalorii produsului in maxim 30 zile calendaristice.

Va rugam sa verificati imediat ce ati primit coletul produsele primite si sa ne informati asupra intentiei dvs de returnare sau asupra problemelor constatate in maxim 2 zile lucratoare.

MODALITATI DE PLATA
Contravaloarea comenzii se achita integral la primirea coletului, in sistem ramburs. In cazul in care s-a optat pentru ridicarea comenzii de la magazinele noastre sau depozitul din Cluj-Napoca sau Timisoara, puteti achita si numerar si cu cardul. In cazul in care beneficiati de transport gratuit, contravaloarea produselor se va achita prin virament bancar pe baza unei proforme.

DREPTURI DE AUTOR
Dreptul de copyright pentru toate informatiile si pozele existente pe acest site sunt detinute de SC ENETHA SRL. Nici un material de pe acest site nu poate fi reprodus partial, integral sau modificat fara permisiunea anterioara a SC ENETHA SRL. Toate trade name-urile, trademark-urile, logo-urile si trade style-urilesunt proprietatea SOCIETATII sau a partenerilor sai. Utilizarea adecvata a acestora se poate face numai in contextul produselor si serviciilor proprietarului marcilor, nicio alta folosire a acestora nefiind permisa fara o aprobare scrisa anterior.

DISPOZITII FINALE
Clientul confirma ca a citit si acceptat termenii si conditiile de mai sus. Prin plasarea si confirmarea comenzii Clientul se obliga sa ridice comanda si sa achite contravaloarea ei.

Utilizarea serviciului de catre Client si comandarea de produse implica acceptarea neconditionata a acestor termeni si conditii.

Sugestii si reclamatii: susire@sticle.ro

Va multumim,
Echipa Sticle.ro